info@belcontact.nl | 06 52788866

Is een telefoontraining nog wel van deze tijd?

Veel boe-roepers zien de kansen niet meer van telefonische acquisitie. Vreemd, want hoe kan het dan dat BelContact nog altijd met veel plezier kwalitatieve b2b-afspraken maakt? Wilt u uw sales-team dat ook leren, lees dan verder.

 

BelContact leert namelijk om op een eigentijdse manier het onderscheid te maken in een sales-gesprek. Ja social media en zoekwoordenoptimalisatie zijn inderdaad een goed kanaal in uw sales-funnel. Toch is het nuttig om uw vertegenwoordigers, verkopend adviseurs of accountmanagers te leren bellen.

 

Met plezier telefonisch salen

Want er is er nog altijd een groep in uw omgeving die extra aandacht verdient. Zij lezen uw blogs, volgen u op Facebook of LinkedIn. Weet uw sales-ondersteuning dus even niet meer om net dat extra zetje te geven om belangstellenden ook langzaam aan klant te maken? Dan schakelt u BelContact in. Wij leren uw salesondersteuning om met plezier de telefoon op te pakken.

 

Telefonische acquisitie: uw onderscheid

Want uw organisatie onderscheidt zich van uw buurman door net een persoonlijke touch te geven aan uw product. Ziet u het als de manier om even wat extra’s van u laten horen en te luisteren naar de argumenten van uw prospect. Wie weet vertelt die wel iets waardevols waar u een fantastisch aanbod tegenover kan stellen.

 

Eigentijdse telefoontraining die het verschil maakt

Daarom traint BelContact uw medewerkers ook in een tijd van internetmarketing. Juist dan is persoonlijke benadering belangrijk. Wij trainen om op een positieve, commerciële manier het gesprek weer aan te gaan over de telefoon. Zo breekt u het ijs, waar dat juist zo nodig is toch?

BelContact traint, motiveert en inspireert uw medewerkers om met vertrouwen, lef en een gezonde manier het verschil te maken. Benieuwd naar onze telefoontrainingen? Neem dan contact op met Ageeth Smit van BelContact, direct bereikbaar via: 06-52788866

 

Stel gerust een vraag

 

 

Vul uw naam in!
Vul een geldige email in!
Invalid Input

Vormgeving en realisatie: Schot Marketing en Communicatie schot.nl