Tegenwerpingen telefonische acquisitie

En u? Vindt u het leuk om aan telefonische acquisitie te doen? En weet u goed om te gaan met mogelijke tegenwerpingen als:

  • Geen interesse
  • Slechte ervaringen mee
  • Nu geen tijd voor
  • Is al goed geregeld bij ons

En uw commerciële mensen? Vaak niet. En dat is dan ook de reden dat mijn hulp vaak ingeroepen wordt.

Contact BelContact

Voordelen uitbesteden BelContact

Het uitbesteden van uw telefonische acquisitie aan BelContact heeft grote voordelen. Natuurlijk weet ik hoe ik op een nette en doelgerichte manier om moet gaan met de eerder genoemde tegenwerpingen. Maar er zijn meer belangrijke voordelen voor u. Denk aan:

  • Veel ervaring met telefonische acquisitie
  • Bellen voor alle branches mogelijk
  • Beste resultaten door persoonlijk contact
  • Het bellen wordt nooit uitgesteld
  • Afspraken met u worden nagekomen

Alles bij BelContact is gericht op het bereiken van kwalitatief goede afspraken waardoor uw bedrijf meer opdrachten kan behalen. Ervaar het zelf!

De werkwijze van BelContact

Vaak krijg ik de vraag hoe ik telefonische acquisitie aanpak. Op de pagina ‘Stappenplan’ op deze site leest u hier meer over. In grote lijnen komt het op het volgende neer:

  • Kennismaking
  • Bellijst opstellen/aanleveren
  • Leads bellen
  • Afspraken inplannen/terugkoppeling richting opdrachtgever
  • Nabespreking

Natuurlijk wil ik precies weten (1) welke producten en/of diensten u aanbiedt. Vandaar dat we uitgebreid kennismaken. In principe levert u een bellijst (2) aan. Eventueel kan ik dit ook doen of kan ik uw bellijst aanvullen met eigen leads. Vervolgens ga ik de leads (3) bellen, de afspraken (4) inplannen en de resultaten terugkoppelen. In de nabespreking (5) gaan we samen na wat er volgende keer beter kan en wat er al heel goed gegaan is.

Wat vinden opdrachtgevers van BelContact?

Een van de redenen dat ik dit werk zo leuk vind, is de leuke telefoongesprekken die ik vaak voer. Maar dat is natuurlijk niet het enige. Telefonische acquisitie geeft mij de mogelijkheid om mijn opdrachtgevers te helpen aan echt goede afspraken. Afspraken waarbij de lead goed weet wat hij kan verwachten van de afspraak. Natuurlijk leidt zo’n goede afspraak tot veel hogere kansen op succes.

Uw commerciële mensen zullen direct merken dat zij alleen nog maar met serieuze leads in contact komen. En ja, kwalitatief goede afspraken met interessante leads die door uw gemotiveerde commerciële mensen worden gedaan, leidt natuurlijk tot: meer omzet!!

Lees de referenties