Wist u dat klanten binnen 7 seconden bepalen of uw bedrijf professioneel en betrouwbaar overkomt? De manier waarop uw medewerkers...
Een sterk klantcontact is de sleutel tot een positieve klantervaring en een succesvol bedrijf. Maar hoe zorgt u ervoor dat...
Heeft u weleens een klant aan de lijn gehad die u het bloed onder de nagels vandaan haalt? Geen zorgen,...
Tegenwoordig gebeurt veel communicatie online, en juist daarom is het belangrijk dat u echt betrokken overkomt. Of u nu telefonisch...
In onze snelle en digitale wereld is empathie misschien wel belangrijker dan ooit! Empathische intelligentie betekent dat u zich kunt...
Meer klanten bereiken en sterke relaties opbouwen? Klinkt goed, toch? Met telefonische acquisitie kunt u precies dat realiseren! Maar hoe...
E-mails en chats zijn handig, maar soms wil je gewoon snel schakelen. Een telefoongesprek biedt direct contact, geeft een persoonlijk...
Waar zou de wereld zijn zonder de telefoon? Tegenwoordig kunnen we ons geen leven meer voorstellen zonder, maar ooit was...
Heeft u moeite met het benaderen van koude leads? Wilt u leren hoe u met vertrouwen en succes koude acquisitiegesprekken...