• Voice-over

06 maart 2025

Wist u dat klanten binnen 7 seconden bepalen of uw bedrijf professioneel en betrouwbaar overkomt? De manier waarop uw medewerkers...

  • Training

06 maart 2025

Een sterk klantcontact is de sleutel tot een positieve klantervaring en een succesvol bedrijf. Maar hoe zorgt u ervoor dat...

  • Telefonische acquisitie

06 maart 2025

Heeft u weleens een klant aan de lijn gehad die u het bloed onder de nagels vandaan haalt? Geen zorgen,...

  • Telefonische acquisitie

05 februari 2025

Tegenwoordig gebeurt veel communicatie online, en juist daarom is het belangrijk dat u echt betrokken overkomt. Of u nu telefonisch...

  • Telefonische acquisitie

05 februari 2025

In onze snelle en digitale wereld is empathie misschien wel belangrijker dan ooit! Empathische intelligentie betekent dat u zich kunt...

  • Telefonische acquisitie

03 februari 2025

Meer klanten bereiken en sterke relaties opbouwen? Klinkt goed, toch? Met telefonische acquisitie kunt u precies dat realiseren! Maar hoe...

  • Telefonische acquisitie

06 januari 2025

E-mails en chats zijn handig, maar soms wil je gewoon snel schakelen. Een telefoongesprek biedt direct contact, geeft een persoonlijk...

  • Telefonische acquisitie

06 januari 2025

Waar zou de wereld zijn zonder de telefoon? Tegenwoordig kunnen we ons geen leven meer voorstellen zonder, maar ooit was...

  • Training

06 januari 2025

Heeft u moeite met het benaderen van koude leads? Wilt u leren hoe u met vertrouwen en succes koude acquisitiegesprekken...