Een goed telefoongesprek begint met een krachtige eerste indruk. Het is het moment waarop je vertrouwen opbouwt en de toon...
U kent het ongetwijfeld. U heeft een mooie offerte verstuurd, zorgvuldig opgesteld en helemaal afgestemd op de wensen van de...
Klantcontact is het hart van iedere organisatie. Maar tegelijkertijd is het ook vaak een van de grootste uitdagingen. U weet...
Stel uzelf eens de vraag: hoeveel kansen laat u onbenut omdat u simpelweg geen tijd heeft om iedere klant of...
Wist u dat klanten binnen 7 seconden bepalen of uw bedrijf professioneel en betrouwbaar overkomt? De manier waarop uw medewerkers...
Een sterk klantcontact is de sleutel tot een positieve klantervaring en een succesvol bedrijf. Maar hoe zorgt u ervoor dat...
Heeft u weleens een klant aan de lijn gehad die u het bloed onder de nagels vandaan haalt? Geen zorgen,...
Tegenwoordig gebeurt veel communicatie online, en juist daarom is het belangrijk dat u echt betrokken overkomt. Of u nu telefonisch...
In onze snelle en digitale wereld is empathie misschien wel belangrijker dan ooit! Empathische intelligentie betekent dat u zich kunt...
Meer klanten bereiken en sterke relaties opbouwen? Klinkt goed, toch? Met telefonische acquisitie kunt u precies dat realiseren! Maar hoe...