• Voice-over

15 mei 2025

Een goed telefoongesprek begint met een krachtige eerste indruk. Het is het moment waarop je vertrouwen opbouwt en de toon...

  • Nieuws

10 april 2025

U kent het ongetwijfeld. U heeft een mooie offerte verstuurd, zorgvuldig opgesteld en helemaal afgestemd op de wensen van de...

  • Telefonische acquisitie

10 april 2025

Klantcontact is het hart van iedere organisatie. Maar tegelijkertijd is het ook vaak een van de grootste uitdagingen. U weet...

  • Telefonische acquisitie

10 april 2025

Stel uzelf eens de vraag: hoeveel kansen laat u onbenut omdat u simpelweg geen tijd heeft om iedere klant of...

  • Voice-over

06 maart 2025

Wist u dat klanten binnen 7 seconden bepalen of uw bedrijf professioneel en betrouwbaar overkomt? De manier waarop uw medewerkers...

  • Training

06 maart 2025

Een sterk klantcontact is de sleutel tot een positieve klantervaring en een succesvol bedrijf. Maar hoe zorgt u ervoor dat...

  • Telefonische acquisitie

06 maart 2025

Heeft u weleens een klant aan de lijn gehad die u het bloed onder de nagels vandaan haalt? Geen zorgen,...

  • Telefonische acquisitie

05 februari 2025

Tegenwoordig gebeurt veel communicatie online, en juist daarom is het belangrijk dat u echt betrokken overkomt. Of u nu telefonisch...

  • Telefonische acquisitie

05 februari 2025

In onze snelle en digitale wereld is empathie misschien wel belangrijker dan ooit! Empathische intelligentie betekent dat u zich kunt...

  • Telefonische acquisitie

03 februari 2025

Meer klanten bereiken en sterke relaties opbouwen? Klinkt goed, toch? Met telefonische acquisitie kunt u precies dat realiseren! Maar hoe...