Trainingen in groepsverband

De telefoontrainingen van BelContact worden altijd uitgevoerd in groepsverband. Dit biedt de deelnemers de mogelijkheid om niet alleen te leren van de instructeur, maar ook van elkaars ervaringen en de interacties tijdens de training. Zo kunnen ze bijvoorbeeld aandacht besteden aan elkaars lichaamstaal en de intonatie van elkaars stem. Het is belangrijk om te benadrukken dat de sfeer altijd positief en respectvol is. Alleen op die manier worden de deelnemers optimaal geïnspireerd en blijven ze enthousiast.

Ons aanbod aan trainingen

Er zijn verschillende mogelijkheden om bij BelContact een training te volgen.

Telefonische acquisitie

Omschrijving training

Koud bellen? Dat is voor velen een drempel. Daarom geeft BelContact trainingen in telefonische acquisitie telefoneren. Om te laten zien dat het niet moeilijk hoeft te zijn.

Klantgericht telefoneren

Omschrijving training

Contact met de klant gaat vaak via de telefoon en u wilt graag dat dit soepel verloopt. Tijdens de training klantgericht telefoneren leren uw medewerkers om klanten vriendelijk en professioneel te woord te staan.

Telefoon etiquette

Omschrijving training

Goede telefoon etiquette zorgt voor tevreden klanten, een uitstekende bedrijfsreputatie en zorgt ervoor dat uw medewerkers zelfverzekerd telefoneren.

Maatwerk telefoontrainingen voor uw bedrijf

Onze trainingen zijn volledig aanpasbaar aan de behoeften van uw bedrijf en uw team. We begrijpen dat elk bedrijf unieke uitdagingen en verwachtingen heeft en we zorgen ervoor dat onze training daarop aansluit.

Door uw medewerkers een training bij BelContact te laten volgen, doet u een investering die zichzelf terugbetaalt. Wanneer uw medewerkers beter zijn in het telefonisch te woord staan van klanten, zorgt dat voor het versterken van relaties, het vergroten van de effectiviteit, het bijdragen aan een goed bedrijfsimago en het bevorderen van de groei van uw organisatie.

Neem vandaag nog contact met ons op en geef uw team de vaardigheden die nodig zijn om vol zelfvertrouwen iedereen professioneel te woord te staan aan de telefoon.

Neem nu contact op
BelContact training

Dit zeggen anderen over ons:

BosQMan

Bel me wel / Bel me niet Ik heb een broertje dood aan koud bellen. Je verhaal vertellen, en dan te horen krijgen dat ze geen interesse hebben, je kent dat wel. Op een cursus ontmoete ik Ageeth van Belcontact. We hadden het over klanten vinden en ik verzuchtte dat ik niet zo’n ster was in koud bellen. “Oh, nou, ik beleef daar veel plezier aan”, zei Ageeth.

CijferMeester

“Heb je als bedrijf een lijst met potentiële klanten die gebeld moeten worden om een afspraak te maken dan kan je dat gerust aan Ageeth van Belcontact overlaten. Zij is iemand die heel prettig overkomt, je vakkundig te woord staat en van koude acquisitie een warm prettig gesprek maakt.

Leerkinderentalen.nl

Wij hebben Ageeth ingeschakeld voor een belactie onder logopedisten. Dankzij BelContact hebben we in korte tijd voldoende logopedisten gevonden die wij kunnen interviewen voor ons marktonderzoek. Ageeth hartelijk bedankt, we verwachten in de toekomst zeker opnieuw gebruik te maken van jouw diensten.
Kees van Dieren, Leerkinderentalen.nl

Storingservice.nl

Storingservice.nl onder de aandacht brengen. Ik dacht dat ik wist hoe ik het moet doen, gewoon klanten bellen. Zo heb ik ontdekt dat het een tijdrovend klusje is, om met de juiste persoon in contact te komen. Ageeth liet mij verschillende mogelijkheden zien en hield mij bij de les.